Lakýrnické práce

Využíváme pouze kvalitní barvy s dlouhodobou životností pro ten nejlepší možný výsledek naší práce. Barvy ani po letech neztrácejí svou konzistenci a odstín. Lakujeme celá vozidla, i jednotlivé díly karoserie.

 

Jak postupujeme při opravě laku? Nejprve musíme před lakováním demontovat určený díl a odstrojit od součástek, které se lakovat nebudou. Dále provedeme vybroušení a vyrovnání dílu, tmelení do úplné roviny a broušení. Poté naneseme plnič, který se dává pod barvu. Naposledy naneseme bezbarvý lak a necháme díl vysušit a vytvrdnout.

 

Dále používáme tyto metody:


Rozstřik

U náročnějších barev je k dosažení optimálního efektu věrohodnosti odstínu dobré provést takzvaný rozstřik. To znamená, že kolem poškozené části dílu je částečně odbroušena vrchní vrstva laku a tyto části jsou rozstříknuty stejným lakem jako část poškozená.  Takto provedený přechod je pak vizuálně nepostřehnutelný. Zároveň se jedná o technologicky správný postup opravy doporučený výrobcem.

 

Rozleštění laku

Pokud je lak dílu jen mírně poškozený nebo jen zašlý stářím či častým používáním myčky, může k jeho opravě stačit rozleštění. Leštění se provádí za pomoci leštícího stroje, kterým se na karoserii automobilu postupně nanesou tři vrstvy speciální leštící pasty ve třech stupních hrubosti. Tato metoda je použitelná pouze v případě, že poškození laku není hloubkové.

 

Broušení

K broušení je použit určený postup, který se skládá z kombinace různých hrubostí broušení. Od nejhrubšího u první fáze broušení, až po mikroskopicky nejjemnější pro finální přípravu podkladu, který dané místo sjednotí s ostatní částí dílu k nerozeznání. Následně se provádí první základní nástřik, který celý podklad sjednotí a ten je následně opět broušen. Před samotným lakováním je celý díl dokonale vyčištěn a odmaštěn. Poté jde do lakovacího boxu pro finální lakování.

Naše služby